The Knutsons

Vår reseblogg

Dag 2 - Myror och solstekt

Kategori: Kreta 2023


Vaknade till en morgon med strålande sol och ny energi.

Startade morgonen med Yoga i solen vid stranden.
Lugn och skön start på morgonen om än en liten kamp … har ni provat att göra blomman och samtidigt försökt borsta av er envetna myror som tycker det är kul att springa rundor på dej!! Det har jag! 😅

(null)

Lite frukost fick det bli.

(null)

Efter ett informationsmöte bestämde vi oss för att gå ner till Mog och köra vårt Kettelbell Blitz pass by Coach Brett.
Phu, varmt trots skugga.

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

Vi bestämde oss för att hämta lite plockmat och ta en enkel lunch på vår balkong.
Slappa lite … ok efter 30 min kröp de i kroppen… måste göra något … kanske ut och gå en sväng … 

Blev en trevlig, mycket varm och lång runda

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Blev som sagt varmt, hade inte keps med så fick ta det jag hade med

(null)

Väl tillbaka valde vi bort mer träning för lite svalka och glass 

(null)

Tobias fick sin drink

(null)

Upp på rummet, mötte vi vaktmästaren som skulle laga solstolen. Han gav upp och skakade på huvudet och gick … kanske kommer han tillbaka kanske inte …

Svalkande dusch innan middag.
Måste säga att maten är mycket bättre än jag förväntade mig. Ett stort steg upp jämfört med Fuerteventura. Tyvärr så gäller det även desserten …

(null)

(null)

Nu dags att slappa på rummet och ladda inför morgondagen.

Be happy!

Kommentera inlägget här: