The Knutsons

Vår reseblogg

Dag 6 - Aj mina vader!

Kategori: Kreta 2023

(null)


Vaknade upp till en lätt molnig och disig morgon. Fortfarande varmt så linne o korta byxor även idag. Idag tillbaka till syftet med resan, träning 😀

Vi startade morgonen med yoga, solen kikade fram lite då och då. Härlig start på morgonen. Vaderna fick jobba lite 😂 träningsvärk sedan vandringen i tisdags.

Sedan var det dags för frukost.

Sedan till MOG och köra vars ett pass. Jag körde ett cardio pass och Tobias rygg och biceps pass.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Phu, varmt var det.
Lagom till vi var klara var det dags för Apollos pass WOD. Har bara bilden på passet 
😅

(null)

Upp på rummet för en dusch och sedan dags för en 55 min massage 😍
Jag fick en dam med starka nypor. Mina vader!!! Men det var välgörande.

En sen enkel lunch på det.

Solen skiner nu från en klarblå himmel, så inte sjutton kan vi bli sittande nu inte! Jag vet men blir stressad av att sitta stilla.

1,5 h promenad fick det bli. 
Olivträd och vinrankor var det gott om

(null)

(null)

Man har olika sätt att hantera bilar som man inte längre använder, här parkerar man dom och låter naturen gömma dem … 

(null)

Lite svettigt efter promenaden (ser aldrig andra ute och går, bara vi …) upp på rummet och ta en dusch innan middagen.

(null)

Avslutar kvällen med att svalka fötterna i havet 

(null)

Be strong!
Kommentera inlägget här: